SÁTORTÁBOR AKCIÓK.

MNB
Oszd meg másokkal is

Forrás: https://www.facebook.com/events/606314592908051/permalink/634232063449637/

További bejelentések a sátortábor ideje alatti akciókról. Ma 8 órakor egyeztetés. aki esetleg szeretne eljönni velem azt a Teve utcai rendőrség előtt (Teve u. 4-5) várom.

 

1. A sátortábor valójában április 1-én 11 órától kezdődik a nagy sátrak és egyéb eszközök telepítésével. Azok, akik végig vagy több napot maradnak, már ezen a napon jöhetnek. Számítok is rájuk, hiszen egyedül a sátrakat nem tudom felépíteni.

2. Ezen a napon, április 2-án végig vagy napokat maradó kisebb sátorral érkező emberek jöhetnek. Ezen a napon tartjuk az eligazítást a programok kivitelezésének technikáját és ekkor osztjuk ki a megrendelt Koppányos ruhákat. Természetesen, aki 1-én érkezik, az akkor megkapja.

3. AUTÓSOK: Nagyon fontos, hogy aki 1-én vagy 2-án érkezik autóval, azok az Alkotmány utca Kossuth tér végéhez eső részen parkoljanak le. Nem fontos a kocsisorba beállni, az elején egy sávot elfoglalhat, engedélyünk van. Miután a felszereléseket és eszközöket áthozták a Kossuth térre, egy ember elviszi az autót a Hősök terére a Rergnum Marianum (Dvorak sétány) kereszthez és INGYENES leparkol, majd gyalog vagy közlekedési eszközzel visszajön a Kossuth térre. A kipakolásnál tudunk biztosítani húzós kocsit, hogy ne kelljen cipekedni.

4. LAKÓKOCSISOK: Jelenleg három lakó autónk van. Ők az Alkotmány utca elején a Kossuth tér felöli, részén megállnak a számunkra biztosított parkolóban. 5 autó parkolására van engedélyünk. A másik két helyet a szervezés kapja meg.

5. A SÁTRASOK: akik sátorral érkeznek, maguknak kell gondoskodniuk nehezékről amihez, rögzítik a sátrakat. Ez lehet homokzsák vagy nagyobb vizes kanna, bármi. Szintén maguknak kell gondoskodni a rögzítő kötelekről. Természetesen fekvő alkalmatosságról, hálózsákról. Áramot biztosítunk tehát világítást is hozhattok és hozzá 2-3 méteres hosszabbítót is. Akinek nincs sátra és maradni akar napokig, annak biztosítunk sátrat, de legalább hálózsákot hozzon magával. Aki teheti és autóval jön, plusz szivacsot is hozhat, meg lesz a helye. Vagy hozhat hálózsákot. Akinek van nagy sátra vagy pavilonja hozza el. Vagy bármi, ami a kényelmet szolgálja.

6. ÁRAM: megrendeltem két 16 amperes egységet. Ezekről lehet majd lecsatlakozni. Az áramért fizetni kell, tehát aki teheti, a helyszínen majd hozzájárul. Az áramfogyasztást csak a végén tudjuk meg. Támogathat az is, aki nem marad. A fősátornál lesz kihelyezve egy becsület kassza.

7. TOI-WC.: 1 darab wc. kerül kihelyezésre. Ezek nappal zárva lesznek és csak este 7-8 órakor nyitjuk ki. Napközbe rögtön a Kossuth tér mellett a föld alatt van egy nyilvános wc. A tisztaságra kérjük, vigyázzatok. Wc. papírt hozzatok.

8. SZEMETELÉS: Szigorúan tilos. Lesznek kihelyezett gyűjtő zsákok, mindenki abba helyezze a felesleges hulladékát.

9. BIZTONSÁG: Az esetleges provokátorok azonnal eltávolításra kerülnek. Kérünk, mindenkit NE próbálja megoldani vagy szítani a helyzetet, ezért lesznek rádióvevővel ellátott biztonsági őrök. Nekik kell szólni bármilyen gyanús esetnél. Szeretnénk, ha a biztonsági őrök szavaira adnátok.

10. TISZTÁLKODÁS: A saját sátrakban lehet, de az egyik nagy sátorban biztosítunk egy elkerített részt. A mosdó vizet a kihelyezett hordóba kell átönteni. Vizet tudunk melegíteni. Aki fürödni akar, megteheti olyan időben, amikor éppen nem lesz program. A Hősök terénél létezik egy kimondottan erre a célra szolgáló kulturált fürdő, 500 forint ellenében.

11. TRANSZPARENS: Kérünk, mindenkit készítsen bármilyen transzparenst a sátrához kitéve. Minél többet. Az is fontos, hogy legalább egy zászló kikerüljön a sátorra vagy mellé.

12. SKANDÁLÁS: Vezérelt skandálás lesz. Az értelmetlen kiabálás sehová sem vezet. Lesznek vezérskandálók.

13. EBÉD: Naponta lehetőség lesz rendelni egy tál ételt alapanyag áron. Az étel 11 órakor érkezik. Aki igénybe akarja venni az érkezése után jelezze és iratkozzon fel. Aki nem igényli maga oldja meg az étkezését. Aki igénybe veszi, ne hozzon csak műanyag étkészletet, tányért az étel mellé adnak, mint kenyeret is. Ebédidő közös asztalnál is lehetséges 11:30 perckor 12 óráig.

14. HANGESZKÖZ: kereplőt, sípot, dobot, nyenyerét, szirénák, bármit hozhattok.

15. Akinek problémás ügye van, hozza el az iratait. Az ügyekkel kapcsolatban remélhetőleg meg tudjuk szervezni a tanácsadást vagy napi szinten előadásokat.

16. REGISZTRÁCIÓ: Kérünk, mindenkit magától tegye meg. A további kapcsolattartás miatt fontos.

17. ÉLŐ ADÁS: Minden nap élőadással tájékoztatjuk az internetes közösségeket. Az előadások anyagai mindig másnap jelennek meg. Aki teheti, hozzon kamerát. Fontos a napi szintű egyéni képfeltöltés hívogató kommentekkel. Ne úgy hívjuk az otthonlévőket, hogy fotelforradalmár vagy ki a fotelből, mert akkor nem fog jönni. Biztassuk az embereket.

18. INFORMÁCIÓS SÁTOR: Itt minden információt megkaptok, de a fontosabb dolgok ki lesznek függesztve.

Szeretnénk, ha jelentkeznétek feladatra. Leginkább olyan, aki marad is. Szervezésre, vagy biztonsági őrnek.
Nyomtassátok ki jelen leírást és hozzátok magatokkal, Tegyétek ugyan ezt a napi akciós leírásunkkal is.

AKINEK TOVÁBBI KÉRDÉSE VAN, TEGYE FEL BÁTRAN.
Kérem csak kérdések szerepeljenek. Minden más kommentárt ebből a bejegyzésből törlök.

Balogh Béla
203875252
koppanycsoport@gmail.com

Lájkold a Facebook oldalunkat